2022-2023 Eğitim Öğretim yılı Okul Sporları Masa Tenisi Grup Müsabakalarında Kızlar kategorisinde Bölge 3.sü olan sporcular elde ettikleri başarı sonrasında Türkiye finaline çıkmayı başaran sporcuları tebrik eden Gençlik ve Spor İl Müdürü Fikret Keleş,"11–13 Şubat tarihleri arasında Sinop’ta yapılacak Türkiye Şampiyonasında canı gönülden başarılar diliyorum. Katıldığınız bütün yarışmalarda elde ettiğiniz başarılardan dolayı sizleri ve antrenörlerimizi tebrik ediyorum” dedi.
Adıyaman Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesinden TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinliği
09:31 - EĞİTİM