Ekrem İmamoğlu'ndan bir yeni mesaj daha

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu avukatı aracılığıyla mesaj yayınladı. Moralinin yerinde olduğunu belirten İmamoğlu "Biz bu süreçten güçlenerek çıkacağız" dedi.

GÜNCEL - 19-03-2025 18:42 1159 kez okundu.

Ekrem İmamoğlu'ndan bir yeni mesaj daha

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu avukatı aracılığıyla mesaj yayınladı. Moralinin yerinde olduğunu belirten İmamoğlu "Biz bu süreçten güçlenerek çıkacağız" dedi.

İSTANBUL (İGFA) - Sabah saatlerinde düzenlenen operasyonda gözaltında olan Ekrem İmamoğlu avukatı Mehmet Pehlivan ile sosyal medya hesabından paylaşım yaptı.

"BIZ BU SÜREÇTEN GÜÇLENEREK ÇIKACAĞIZ"

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanımız Ekrem İmamoğlu’nu bugün saat 11:00’da ziyaret ettim. Başkanımızın milletine bir mesajı daha var: 

“Moralim gayet iyi, herkesin de morali iyi olsun, biz bu süreçten güçlenerek çıkacağız. Hiçbir şey milletin iradesinden, ferasetinden daha büyük değildir. Milletin iradesi bir kişiden büyüktür.”

 

https://twitter.com/mehmettpehlivan/status/1902363196993716235
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Adıyaman İGC’den Vali Abdullah Küçük’e Ziyaret

Adıyaman İGC’den Vali Abdullah Küçük’e Ziyaret

19-05-2026 - GÜNCEL

İran Savaşı’nda son durum! ABD’ye büyük darbe

İran Savaşı’nda son durum! ABD’ye büyük darbe

07-03-2026 - GÜNCEL